duminică, 28 martie 2010

As fi vrut.....


Vreau sa vorbesc, dar gura-mi tace,
Ochi privesc, mana cortina ar trage.
As vrea sa zbor peste Marea cea mare
Marmura cea alba sa o preschimb in sare,
Sub soarele amiezii pe frunte am broboane,
INIMA din piept galopand imi tresare.

Privirea febrila pe perete se scurge,
Glasul tau rece cu DORINTA se-ntrece.
In irisul tau diamante lucesc si
Privirile noastre amare se pandesc,
Picioarele moi spre tine ma poarta
Armura veche brusc cade inerta.

Cu bratul - liana - de talie te prind usor,
Cu degetul - sarpe - sanul ti-l ating razbunator,
Buza flamanda te cauta de zor.
Boabe in aceeasi pastaie am fost
Voce din vocea mea ma cheama fara rost
Din SOMNUL dulce ma trezesc ca un prost.

Dorinta a fost si dorinta va fi
A trecut vremea cand eram copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu