vineri, 19 martie 2010

Amintiri vizuale in alb si negru


"Suntem suma intalnirilor noastre, dar si rezultatul unui proces de invatare continuu", spune Radu Beligan.

Eu spun ca sunt suma intalnirilor si al imaginilor care mi-au ramas intiparite pe foile albe ale mintii. Dintre sutelor de mii de oameni cu care am luat contact, doar asupra catorva zeci de mii mi-am aruncat privirea, doar cu cateva mii am schimbat un cuvant si doar pe cateva sute le-am fotografiat pentru a-mi ramane proaspete in memorie. Cum se spune ca visele si amintirile nu au culoare voi posta doar fotografii alb-negru, pentru a va arata o farama din experienta mea de pana acum.

Nu am invatat foarte multe lucruri teoretice de la aceste persoane, dar fiecare in parte m-au influentat asa cum pietrele de pe albia unui rau fac apa sa le ocoleasca si sa nu urmeze linia dreapta. Unii oameni au fost niste pietre mai mari, altii au fost un nisip fin, in timp ce o cativa au fost niste pereti de munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu